5.0
gebaseerd op 376 reviews

Ik ben suuuuper blij met mn wenkbrauwen 🤩
Bedankt weer 🍀

Nicky - meer dan 4 jaar geleden

Top service!

Tim - meer dan 4 jaar geleden

Erg blij met het resultaat! Fijne en professionele salon :)

Shani - meer dan 4 jaar geleden

Supervriendelijk, aangenaam, ontspannen

Mieke - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk ontspannen sfeer heerst er. Kristy is erg vriendelijk en professioneel. Ze geeft positieve energie. Ze is zeer behulpzaam. Ik kijk uit naar een volgende afspraak.

Marion - meer dan 4 jaar geleden

Ben zeer tevreden over de behandeling ! Komen zeker vervolg afspraken !

nelly - bijna 5 jaar geleden

Vriendelijk en tevreden met het resultaat!

kristel - bijna 5 jaar geleden

Fijn geholpen met goede uitleg

nathalie - bijna 5 jaar geleden

Hele prettige sfeer en behandeling, serieus goed advies gekregen en dat in 45 minuten. Kristy komt professioneel en kundig over en tevens ook erg persoonlijk. Ga zeker weer terug.

margo - bijna 5 jaar geleden

Professioneel, fijne producten, mooie salon, zeer goede eerste indruk!

Marij - bijna 5 jaar geleden