Ik ben suuuuper blij met mn wenkbrauwen 🤩
Bedankt weer 🍀
Nicky
-
meer dan 4 jaar geleden
Top service!
Tim
-
meer dan 4 jaar geleden
Erg blij met het resultaat! Fijne en professionele salon :)
Shani
-
meer dan 4 jaar geleden
Supervriendelijk, aangenaam, ontspannen
Mieke
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijk ontspannen sfeer heerst er. Kristy is erg vriendelijk en professioneel. Ze geeft positieve energie. Ze is zeer behulpzaam. Ik kijk uit naar een volgende afspraak.
Marion
-
meer dan 4 jaar geleden
Ben zeer tevreden over de behandeling ! Komen zeker vervolg afspraken !
nelly
-
bijna 5 jaar geleden
Vriendelijk en tevreden met het resultaat!
kristel
-
bijna 5 jaar geleden
Fijn geholpen met goede uitleg
nathalie
-
bijna 5 jaar geleden
Hele prettige sfeer en behandeling, serieus goed advies gekregen en dat in 45 minuten. Kristy komt professioneel en kundig over en tevens ook erg persoonlijk. Ga zeker weer terug.
margo
-
bijna 5 jaar geleden
Professioneel, fijne producten, mooie salon, zeer goede eerste indruk!
Marij
-
bijna 5 jaar geleden