5.0
gebaseerd op 376 reviews

Mooie salon, netjes en overzichtelijk.
De behandelkamer was ruim en van alle gemakken voorzien.

De behandeling starten en eindigde precies op tijd.
Ze zeggen wat ze gaan doen en maken een praatje met je als je dat fijn vind.
Wil je liever even stil zijn dan is dat ook geen probleem ze voelen aan waar je behoefte aan heb.

Ik kom zeker terug voor herhaling van de behandelingen.

Vossenaar

Mp - ongeveer 4 jaar geleden

Fijn gesprek, behandeling en huid- en productadvies. Tips hoe het beste te handelen wat betreft mijn huid en welke producten hierbij passend zijn.

Guusje - meer dan 4 jaar geleden

Wauw, wat een super mooie (nieuwe) salon!

In de salon geweest voor een ‘touch up microblading’ behandeling. Weer super mooie wenkbrauwen gekregen dankzij Kristy! Ze werkt heel nauwkeurig en neemt echt de tijd voor je.. Zeker een aanrader!

sanne - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling. Er is echt de tijd genomen. Super kundig en vriendelijk! Tot de volgende keer. Dankjewel dames.

Joyce - meer dan 4 jaar geleden

Super, heerlijke massage, goede adviezen

miriam - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijk, netjes en je wordt goed geinformeerd. Kom zeker terug!

Truus - meer dan 4 jaar geleden

Super behandeling , mooie locatie , zeker voor herhaling vatbaar

Chantal - meer dan 4 jaar geleden

Ik heb erg genoten van mijn behandeling. Ik werd goed ontvangen en er werd me fijn advies gegeven.

Vera - meer dan 4 jaar geleden

Prachtige salon. Vriendelijk en een top behandeling

Vera - meer dan 4 jaar geleden

Vandaag heb ik gezichtsbehandeling gehad bij Nicole. Het was een heerlijk behandeling met duidelijk uitleg voor, tijdens en na het behandeling. Nicole is heel erg vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel!! Ga binnenkort weer terug voor andere behandeling.

alma - meer dan 4 jaar geleden