5.0
gebaseerd op 376 reviews

Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad!

gwenn - ongeveer 5 jaar geleden

Erg fijn en ontspannend

Bianca - ongeveer 5 jaar geleden

Zeer professioneel en perfectionistisch, ik ben een tevreden klant.

mariette - ongeveer 5 jaar geleden

De behandeling was, zoals altijd, weer heerlijk, met fijne producten! Top!

Nicole - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk genoten van de kundige handen van Kristy. Voel me als herboren

Renee - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijke behandeling en goed advies waar je mee aan de slag kunt!

Maud - ongeveer 5 jaar geleden

Ontzettend fijn geholpen door Kristy. Ze heeft een prachtige salon en neemt de tijd om je een goed advies te geven. Aanrader!

denise - ongeveer 5 jaar geleden

Vriendelijk ontvangen en super fijn advies gekregen!

Maureen - ongeveer 5 jaar geleden

prettig en professioneel

Rick - ongeveer 5 jaar geleden

Super fijne Salon netjes en uitgebreid aanbod aan behandelingen. Altijd nette ontvangst en zeer vriendelijk.

Anja - ongeveer 5 jaar geleden