5.0
gebaseerd op 376 reviews

Mooie sfeervolle salon met vriendelijke en professionele medewerkers. Genoten van een heerlijke en huidverbeterende behandeling!

jacky - bijna 4 jaar geleden

Een aangename behandeling gehad en duidelijk productadvies voor thuis gekregen.

Nikkie - bijna 4 jaar geleden

Voor de 1 ste keer geweest . Heel vriendelijk, proffesioneel en goede uitleg . Top

Nina - bijna 4 jaar geleden

Heel fijn geholpen ben erg blij mijn wenkbrauwen Kristy je bent top
Gr Wies

wies - bijna 4 jaar geleden

Ik ben erg tevreden over de gehele behandeling

Fiet - bijna 4 jaar geleden

Super tevreden over mijn soft powderbrows behandeling. Vakwerk!

Dimphy - bijna 4 jaar geleden

Top as usual! Heerlijk kunnen ontspannen en mijn huid heeft weer een fijne oppepper gehad!

José - bijna 4 jaar geleden

Heel vriendelijk, fijn geholpen. En een super mooi resultaat.

Miranda - bijna 4 jaar geleden

Zo vakkundig en meedenkend. Super lieve dames die verstand hebben van wat ze doen!!

Bunike - ongeveer 4 jaar geleden

echt ontspannende behandeling gehad en een zeer deskundige schoonheids specialiste super te vreden

mariette - ongeveer 4 jaar geleden