5.0
gebaseerd op 376 reviews

Kundig en professioneel, mooie ervaring.

Moniek - meer dan 4 jaar geleden

Een eerste kennismaking en onder de indruk van deze mooie en professionele salon met kundig advies en kwalitatieve productlijn! Zeer benieuwd naar de resultaten op langere termijn.

Jane - meer dan 4 jaar geleden

Heel fijn ontvangen en goede adviezen

Julia - meer dan 4 jaar geleden

Ik had een super eerste ervaring! Een fijne behandeling voor mijn huid waardoor het aanvoelt als een nieuw gezicht. Fijn advies gekregen en zeker aan te raden voor iedereen.

beau - meer dan 4 jaar geleden

Professionele behandeling in een prachtige salon met een fantastisch resultaat.

Nanda - meer dan 4 jaar geleden

Kei fijne behandeling gehad
Van een lieve zorgzame vrouw

Heidi - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben erg tevreden! Goed en deskundig advies en wauw , wat ziet de zaak er mooi uit!

Fleur - meer dan 4 jaar geleden

Hele mooie salon met een gezellig rustgevende sfeer! Behandeld door Nicole, ze verteld je bij alles wat het doet met je huid. Echte topper!

Frederique - meer dan 4 jaar geleden

Heel goed werk verricht!!
Ik heb mooie wenkbrauwen !!

Rietje - meer dan 4 jaar geleden

Met een woord GENIETEN🥰

maud - meer dan 4 jaar geleden