5.0
gebaseerd op 376 reviews

Super advies gekregen en helemaal happy met het resultaat! Nieuwe afspraak alweer geboekt!

Collin - ongeveer 5 jaar geleden

Heel fijne behandeling...
👍

Marina - ongeveer 5 jaar geleden

Super!!!
Altijd vriendelijk en professioneel.
En altijd eerlijk advies.

Yvon - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne wachtruimte als je binnenkomt, fijne rustige sfeer en muziek. Kristy is professioneel en duidelijk en geeft uitleg over wat ze doet. Super blij met het resultaat van het micro bladen!

jacky - ongeveer 5 jaar geleden

Mega happy met de huidverbetering, Kristy is een topper!

annielies - ongeveer 5 jaar geleden

Zeer goede behandeling en uitleg. 100% tevreden!

Mattiej - ongeveer 5 jaar geleden