5.0
gebaseerd op 376 reviews

Super goede service en leuke dames! Met het hart op de goede plek. En de behandelingen zijn goed verzorgd en leveren echt resultaat.

Jill - ongeveer 4 jaar geleden

Super service, je word altijd warm ontvangen

Anne-Marie - ongeveer 4 jaar geleden

Erg prettig en goed en vriendelijk geholpen zeer te vrede over resultaat

Elly - ongeveer 4 jaar geleden

vriendelijke aanpak, fijne behandeling, goed advies.

Evie - ongeveer 4 jaar geleden

Ben zeer tevreden over mijn wenkbrauwen met de nieuwe methode. Toppers zijn jullie

jacqueline - ongeveer 4 jaar geleden

super mooie zaak, zeer professioneel, geen gejaag altijd tijd voor een leuk gesprek!

Annie - ongeveer 4 jaar geleden

Prachtige salon, fijn personeel en een super eindresultaat!

Semmy - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd ruim de tijd om vragen te stellen ook tijdens het ophalen van producten. Ik kom er nu bijna 4 jaar en mijn huid is enorm rustig geworden

Petra - ongeveer 4 jaar geleden

Topper, super vriendelijk en altijd gezellig! Ze doet haar werk als ze beste

stefanie - ongeveer 4 jaar geleden

Is een mooie salon, en de medewerkers zijn vriendelijk en voorzien je van goed advies. Ben heel te vrede.

Joyce - ongeveer 4 jaar geleden