5.0
gebaseerd op 376 reviews

Zeer tevreden over de behandeling. Een kundig en prettige huidspecialist die ook echt de tijd voor je neemt. De ontspannen sfeer en rustige achtergrondmuziek maken het helemaal af, waardoor je echt even kunt ontspannen. Ik kom zeker terug!

Kim - 11 dagen geleden

Heerlijk ontspannen behandeling gehad van Senn!

Claudia - 13 dagen geleden
Sandra - 20 dagen geleden
anouck - 20 dagen geleden
Meiran - 21 dagen geleden

Al langere tijd klant bij Puur5, maar nu voor de eerste keer bij Maartje geweest.
Bij wie je ook zit voor de behandeling, je bent altijd in goede handen bij deze dames! Maartje is een super gezellige jonge dame die netjes behandeld en waar je in de watten gelegd wordt! Zeker een aanrader!

Lisa - 25 dagen geleden

Fijne behandeling mst duidelijke uitleg!

Gerti - ongeveer een maand geleden
Arianne - ongeveer 2 maanden geleden

Kom altijd heel ontspannen na de behandeling thuis, heerlijk

Henny - ongeveer 2 maanden geleden
Marion - ongeveer 2 maanden geleden