5.0
gebaseerd op 376 reviews

Eindelijk weer mooie wenkbrauwen na mijn micorblading behandeling. Dank je wel :)

Mandy - bijna 5 jaar geleden

Ze is kundig in wat ze doet. Ga altijd graag naar haar toe, dan weet ik dat het goed gebeurd !

sylvia - bijna 5 jaar geleden

Een heerlijke Image Facial Plus gehad, genoten en heerlijk ontspannen!

lotte - bijna 5 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad! Geeft ook super goed advies en is eerlijk

Joëlle - bijna 5 jaar geleden

Heel fijn! Er werd goed advies gegeven en er werd alle tijd genomen om advies te geven. Hartstikke fijn!

Kelly - bijna 5 jaar geleden

Het was een fijne behandeling en goede resultaten en een leuke, deskundige schoonheidsspecialiste. Voor iedereen aan te raden.

oma - bijna 5 jaar geleden

Heeeeeerlijk! Mega fijne behandeling 🥰

Maxime - ongeveer 5 jaar geleden

Heel fijn ontvangen, en ben zeer tevreden over behandeling.

Peggy - ongeveer 5 jaar geleden

super fijne behandeling gehad, met zichtbaar resultaat.

jacqueline - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijke en fijne behandeling. Je doet het super.

emmely - ongeveer 5 jaar geleden