5.0
gebaseerd op 376 reviews

Zoals altijd gewoon top!

Manon - bijna 4 jaar geleden

Ik werd gastvrij ontvangen en op zeer professionele wijze behandeld. Wie hygiëne, kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft, is hier aan het goede adres.

Mila

Jamila - bijna 4 jaar geleden

Het was in een woord Heerlijk!.

Wilma - bijna 4 jaar geleden

Zeer tevreden. Kundig advies en erg vriendelijk.

Margriet - bijna 4 jaar geleden

Kristy is vriendelijk. Ze is erg perfectionistisch wat gewaardeerd word. Tevreden met mijn powderbrows

Lincy - bijna 4 jaar geleden

Christy is een hele leuke en kundige meid!
Echt een aanrader!

Daisy - bijna 4 jaar geleden

Echt super fijn!! Echt aan te bevelen, wat n genot ❣️

Diana - bijna 4 jaar geleden

Het was een fijne afspraak. Word gezellig met je gekletst en je vragen worden goed beantwoord. :)

Annick - bijna 4 jaar geleden

Heel vriendelijk, mooie zaak en er wordt de tijd genomen om het e.e.a. uit te leggen. Aanrader!

Sanne - bijna 4 jaar geleden

Kundigheid, goed advies,mooie zaak met airco. Je voelt je heel welkom hellemaal top

laura - bijna 4 jaar geleden