Zoals altijd gewoon top!
Ik werd gastvrij ontvangen en op zeer professionele wijze behandeld. Wie hygiëne, kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft, is hier aan het goede adres.
Mila
Het was in een woord Heerlijk!.
Zeer tevreden. Kundig advies en erg vriendelijk.
Kristy is vriendelijk. Ze is erg perfectionistisch wat gewaardeerd word. Tevreden met mijn powderbrows
Christy is een hele leuke en kundige meid!
Echt een aanrader!
Echt super fijn!! Echt aan te bevelen, wat n genot ❣️
Het was een fijne afspraak. Word gezellig met je gekletst en je vragen worden goed beantwoord. :)
Heel vriendelijk, mooie zaak en er wordt de tijd genomen om het e.e.a. uit te leggen. Aanrader!
Kundigheid, goed advies,mooie zaak met airco. Je voelt je heel welkom hellemaal top