5.0
gebaseerd op 376 reviews

Super fijn geholpen🥰

femke - meer dan een jaar geleden

Leuke jongedame en fijn geholpen

Lilian - meer dan een jaar geleden

Wenkbrauwen zien er weer heel mooi uit. Precies zoals ik ze wil.

Sylvia - meer dan een jaar geleden

Maartje heeft mijn wenkbrauwen weer mooi in model gebracht. Blij mee😊

Leonne - meer dan een jaar geleden
Mieke - meer dan een jaar geleden

Ik ben super goed geholpen.

Wilrie - meer dan een jaar geleden

Ben altijd erg tevreden als ik weer naar buiten loop.

Monique - meer dan een jaar geleden

Ik heb een ontzettend fijne ochtend gehad bij Puur 5. Heerlijk ontvangen in deze prachtige omgeving. Je waant je echt in een andere wereld. Wat een lieve, zorgzame en vooral ook kundige dames. Goed begeleid in het gehele proces. Ik kijk nu al uit naar de volgende behandeling.

Tatjana - meer dan een jaar geleden
Lois - meer dan een jaar geleden

Genoten van de professionele behandeling

Marga - meer dan een jaar geleden