5.0
gebaseerd op 376 reviews

Mooie salon, klantvriendelijk personeel en goede behandeling!

Abir - ongeveer een jaar geleden

Wat een heerlijke behandeling! Genoten 😃

Marjo - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn onvangen. Duidelijke uitleg en advies. Hele mooie rustige locatie. Proffesionele dame. Dankjewel!

Anita - ongeveer een jaar geleden

Wauw, wat een ontvangst! Hele fijne mensen en zeer vriendelijk

Miriam - meer dan een jaar geleden

Bij Puur5 is het altijd ontzettend fijn! Diverse gezichtsbehandelingen gehad, elke keer weer heerlijke behandelingen en goed advies met betrekking tot producten. Er worden geen producten aangesmeerd, maar alles op basis van advies.

lotte - meer dan een jaar geleden
Mieke - meer dan een jaar geleden

Ik heb genoten van de winterbehandeling. En mijn wenkbrauwen geharst.
Het was heerlijk, een uurtje pure ontspanning.

Andrea - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling gehad. Alles mooi uitgelegd… jullie zijn toppers!!!!!!

maurice - meer dan een jaar geleden

Ik vond het een mooi en warm binnen komen.
Heel vriendelijk personeel.
Geweldig geholpen door Maartje.

kathleen - meer dan een jaar geleden

Ik heb vandaag genoten van de heerlijke ontspannen facial relax behandeling !

Manon - meer dan een jaar geleden