5.0
gebaseerd op 376 reviews

Fijne afspraak gehad!

Ivy - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met het resultaat van het bleken van de tanden. 👍

Lilian - bijna 2 jaar geleden

Zeer professioneel personeel, behandeling aangepast passend bij je wensen en doelen & altijd met een stralende huid de deur uit. Een echte aanrader!!

Jet - bijna 2 jaar geleden

Super fijne behandeling gehad van Maartje. De massage tijdens de behandeling was heerlijk. Ik heb genoten en kom snel weer

jacqueline - bijna 2 jaar geleden

Goed ontvangen.
Maaike nam de tijd en vertelde precies wat ze ging doen.
Fijne behandeling en helemaal relaxt weer naar huis

Beatrix - ongeveer 2 jaar geleden

Prettige behandeling

jacqueline - ongeveer 2 jaar geleden

Ben zeer tevreden. Mooie salon. Nicole zeer aardig en professioneel. Ga zeker terug.

Patty - ongeveer 2 jaar geleden

Prima gegaan leuk personeel mooi resultaat.

Jules - ongeveer 2 jaar geleden

Super behandeling gehad en altijd goede advies !

nelly - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag ben ik voor het eerst langs geweest voor een harsbehandeling, en Maartje heeft het fantastisch gedaan.

Kim - ongeveer 2 jaar geleden