Een fijne behandeling met goede producten en een hele aardige en kundige schoonheidsspecialiste.
Anja
-
ongeveer een jaar geleden
Ontspannende behandeling bij een super aardige en behulpzame specialist
Inouk
-
ongeveer een jaar geleden
Erg vriendelijk en professioneel
Nicole
-
ongeveer een jaar geleden
Hybrid brows laten zetten vandaag en als heel prettig ervaren. Meedenkend, professioneel en luistert goed naar de wensen van de klant. Het resultaat is super!
Ramona
-
ongeveer een jaar geleden
Ze geven goede informatie over het produkt dat ik heb gekocht.
Goede afspraken betreffende het afhalen van het produkt.
Elly
-
ongeveer een jaar geleden
Mega fijn en een hele goede behandeling
Björn
-
ongeveer een jaar geleden
Heel fijn!
Lizz
-
ongeveer een jaar geleden
goede uitleg en samen tot een besluit gekomen welke behandeling er gegeven wordt! top!!
Annie
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd heel gezellig en professioneel
Pascal
-
ongeveer een jaar geleden
Vriendelijk kundig bekwaam
Monique
-
ongeveer een jaar geleden