Rick
-
meer dan een jaar geleden
Elke
-
meer dan een jaar geleden
Altijd vrolijke ontvangst, leuke praatjes tijdens (als het kan), fijne manier van behandelen.
Joyce
-
meer dan een jaar geleden
Altijd GENIETEN!
Kim
-
meer dan een jaar geleden
Heel blij met het resultaat. Heel secuur gedaan. Echt super
Wilma
-
meer dan een jaar geleden
fay
-
meer dan een jaar geleden
Maartje is erg professioneel, ze vraagt of je goed ligt, wat de mogelijkheden zijn, vraagt of je uitleg over de producten wilt of dat je gewoon rust wilt… geeft goed advies en legt duidelijk uit wat ze gaat doen.. verder lig je heerlijk ontspannen in een mooie schone salon… erg blij mee😊😊
Peggy
-
meer dan een jaar geleden
Nicole weet wat ze doet en waar ze het over heeft. Mijn huid is dan ook onwijs verbeterd sinds ik bij haar kom. De behandeling is van begin tot eind onwijs ontspannen.
Nikkie
-
meer dan een jaar geleden
Zeer tevreden, er word geluisterd en samen word er gekeken wat het beste bij je aansluit!
Chelsey
-
meer dan een jaar geleden
Prima geïnformeerd!
mariette
-
meer dan een jaar geleden