anouk
-
meer dan een jaar geleden
Prima verlopen; vriendelijk en voldoende uitleg
Jeanne
-
meer dan een jaar geleden
Heerlijke Dermaplaning gehad van Nicole, gezellig en vakkundig!
Jeanine
-
meer dan een jaar geleden
Gregor
-
meer dan een jaar geleden
Een hele fijne facial plus behandeling gehad van Maartje.
Zeer proffesioneel, rustig en goede uitleg gehad. Heerlijke massage.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Petra
-
meer dan een jaar geleden
Fijn, deskundig, relaxed, sfeervol en Luxe
Carla
-
meer dan een jaar geleden
Weer heerlijk genoten van mijn behandeling 1🥰
Anja
-
meer dan een jaar geleden
Geholpen door Maartje, heel fijn en aardig!
Jarred
-
meer dan een jaar geleden
Anne
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben heel fijn geholpen. Kundig en vriendelijk personeel.
Steffie
-
meer dan een jaar geleden