5.0
gebaseerd op 376 reviews
anouk - meer dan een jaar geleden

Prima verlopen; vriendelijk en voldoende uitleg

Jeanne - meer dan een jaar geleden

Heerlijke Dermaplaning gehad van Nicole, gezellig en vakkundig!

Jeanine - meer dan een jaar geleden
Gregor - meer dan een jaar geleden

Een hele fijne facial plus behandeling gehad van Maartje.
Zeer proffesioneel, rustig en goede uitleg gehad. Heerlijke massage.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Petra - meer dan een jaar geleden

Fijn, deskundig, relaxed, sfeervol en Luxe

Carla - meer dan een jaar geleden

Weer heerlijk genoten van mijn behandeling 1🥰

Anja - meer dan een jaar geleden

Geholpen door Maartje, heel fijn en aardig!

Jarred - meer dan een jaar geleden
Anne - meer dan een jaar geleden

Ik ben heel fijn geholpen. Kundig en vriendelijk personeel.

Steffie - meer dan een jaar geleden