Janske
-
bijna 2 jaar geleden
Heerlijk een momentje voor me zelf
wies
-
bijna 2 jaar geleden
Ik heb een heerlijk ontspannen gezichtsbehandeling gehad van Maartje! Elke keer is het weer een unieke ervaring dankzij de verschillende massagetechnieken 💆♀️
Lisa
-
bijna 2 jaar geleden
esther
-
bijna 2 jaar geleden
Zoals altijd weer genoten van een heerlijke behandeling
Margareth
-
bijna 2 jaar geleden
Fleur
-
bijna 2 jaar geleden
Anjo
-
bijna 2 jaar geleden
Fijne behandeling gehad, huid voelt weer heerlijk aan en heeft een gezonde glow
jacky
-
bijna 2 jaar geleden
Het was geweldig .
Ik wil graag vaste klant zijn .
Maak zelf een nieuwe afspraak .
Karin
-
bijna 2 jaar geleden
Esmee
-
bijna 2 jaar geleden