5.0
gebaseerd op 376 reviews

Word altijd fijn geholpen!

Ilse - 9 maanden geleden

Heerlijk lekker relaxen

wies - 9 maanden geleden

Voor de eerste keer bij Puur 5 geweest. Telefonisch contact verliep heel vlot en fijn, supervriendelijke communicatie. In de salon goede uitleg gekregen over de producten. Mooie zaak en zeker een aanrader om terug te komen!

Joep - 10 maanden geleden

Na een zeer drukke dag op kantoor heerlijk onderuit in de stoel….zoals elke keer op en top verzorgd door Nicole en deze keer zelfs met een fijne handmassage van Senn….helemaal zen…precies wat ik nodig had! Bedankt danes 😘

José - 10 maanden geleden

Goed georganiseerd, begeleiding zeer op order. Duidelijke uitleg van stappen en nazorg. Zeer tevreden

Freek - 12 maanden geleden

Zeer tevreden over het resultaat van mijn tanden bleken

Edwin - 12 maanden geleden

Uitstekend geholpen, vakwerk. Wenkbrouwen mooi geverfd en geëpileerd. Bovenlip en onderkin geharsd. Super tevreden! En een gezellig praatje gemaakt tijdens de behandeling. Een dikke 10!

Marij - ongeveer een jaar geleden

Heel mooi resultaat met het bleken tanden

ger - ongeveer een jaar geleden

ik werd heel vriendelijk ontvangen, en de behandeling zeer professioneel gedaan, top

annemarie - ongeveer een jaar geleden

Wenkbrauwen harsen verven. Heel erg mooi gedaan.
Gemakkelijk online in te plannen.
Salon is prachtig en de schoonheidsspecialiste ontzettend aardig.

Christel - ongeveer een jaar geleden