5.0
gebaseerd op 376 reviews
ingrid - 7 maanden geleden

Goed geholpen door Nicole

Evy - 7 maanden geleden

Eerste keer bij puur 5, mooie salon, hele fijne en deskundige behandeling en goede informatie over de juiste producten gekregen. Zeker een aanrader. Dankjewel Nicole

Astrid - 8 maanden geleden

Perfect en direct heel goed geholpen door Kristy. Heel correct en zorgvuldig.

Marianne - 8 maanden geleden

Ik ben heel blij met mijn powder brow wenkbrauwen

Miranda - 9 maanden geleden

Mijn eerste keer in de salon, warme sfeer. Erg fijn geholpen, zeer kundig. Geen verkooppraatjes of het gevoel dat je producten "moet" kopen. Kom zeker terug!

Gabriëlle - 9 maanden geleden

Wederom top behandeld door Nicole

Rob - 9 maanden geleden

Een heel fijne behandeling, mijn eerste keer bij Puur maar kom er zeker weer

Hennie - 9 maanden geleden

Ik ben super geholpen vandaag. Er werd echt geluisterd naar mijn wensen en ik ben super blij met het eindresultaat!

Isa - 9 maanden geleden

Kom zo ontspannen thuis na de behandeling.
het is gewoon top.
jose

jose - 9 maanden geleden