Goed geholpen door Nicole
Eerste keer bij puur 5, mooie salon, hele fijne en deskundige behandeling en goede informatie over de juiste producten gekregen. Zeker een aanrader. Dankjewel Nicole
Perfect en direct heel goed geholpen door Kristy. Heel correct en zorgvuldig.
Ik ben heel blij met mijn powder brow wenkbrauwen
Mijn eerste keer in de salon, warme sfeer. Erg fijn geholpen, zeer kundig. Geen verkooppraatjes of het gevoel dat je producten "moet" kopen. Kom zeker terug!
Wederom top behandeld door Nicole
Een heel fijne behandeling, mijn eerste keer bij Puur maar kom er zeker weer
Ik ben super geholpen vandaag. Er werd echt geluisterd naar mijn wensen en ik ben super blij met het eindresultaat!
Kom zo ontspannen thuis na de behandeling.
het is gewoon top.
jose