Ik vond het heerlijk en goed advies.
Dieteke
-
4 maanden geleden
Ik heb weer genoten van mijn behandeling 🥰 Het zijn toppers 🩷
Anja
-
4 maanden geleden
Faye
-
4 maanden geleden
Zeer goed geholpen
Neelke
-
4 maanden geleden
Erg vriendelijk en een fijn verwen-moment
Isabelle
-
4 maanden geleden
Mijn favoriete ontspanningsmoment! Een uitgebreide boost voor mijn gezicht en een heerlijke massage! Het was weer top! Bedankt Kristy 🤗
José
-
4 maanden geleden
Heel erg fijn, betrokken en zeer professioneel
Marianne
-
4 maanden geleden
Maartje is een topper. Heerlijke behandeling gehad. Zalig relax momentje en die massage tijdens de behandeling is echt top. Over 6 weken weer heerlijk!!!!
thei
-
4 maanden geleden
Fijn en kundig personeel, erg tevreden! 😁
Manon
-
4 maanden geleden
Erg fijne, ontspannende behandeling gehad. Specialiste was erg behulpzaam en dacht goed mee over mijn behoeften
Inouk
-
4 maanden geleden