5.0
gebaseerd op 376 reviews

Ik vond het heerlijk en goed advies.

Dieteke - 4 maanden geleden

Ik heb weer genoten van mijn behandeling 🥰 Het zijn toppers 🩷

Anja - 4 maanden geleden
Faye - 4 maanden geleden

Zeer goed geholpen

Neelke - 4 maanden geleden

Erg vriendelijk en een fijn verwen-moment

Isabelle - 4 maanden geleden

Mijn favoriete ontspanningsmoment! Een uitgebreide boost voor mijn gezicht en een heerlijke massage! Het was weer top! Bedankt Kristy 🤗

José - 4 maanden geleden

Heel erg fijn, betrokken en zeer professioneel

Marianne - 4 maanden geleden

Maartje is een topper. Heerlijke behandeling gehad. Zalig relax momentje en die massage tijdens de behandeling is echt top. Over 6 weken weer heerlijk!!!!

thei - 4 maanden geleden

Fijn en kundig personeel, erg tevreden! 😁

Manon - 4 maanden geleden

Erg fijne, ontspannende behandeling gehad. Specialiste was erg behulpzaam en dacht goed mee over mijn behoeften

Inouk - 4 maanden geleden