5.0
gebaseerd op 376 reviews

Het is altijd heel prettig. Ze geven duidelijk en goed advies afgestemd op mijn huid.

Petra - 3 maanden geleden

Ik vandaag voor de 1e keer bij Puur 5 geweest en behandeld door Maartje. Maartje is rustig, legt alles goed uit en zorgt ervoor dat je een ontspannende behandeling hebt. Ik heb direct een vervolgafspraak gepland!

Miriam - 3 maanden geleden
Mieke - 3 maanden geleden

Altijd een fijne gezellige afspraak, goede sfeer en lekker even ontspannen!
Ontzettende lieve dames!

Maud - 3 maanden geleden

Ik ben prima geholpen

els - 3 maanden geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling en massage gehad bij Senn. Ze is een topper!

Dimphy - 3 maanden geleden
kris - 3 maanden geleden

Mooie lashlift gekregen. Fijn en deskundig behandeld.

Rianne - 3 maanden geleden

Kristy is een topper en zeer kundig in haar vak!

liesbeth - 3 maanden geleden
Kim - 3 maanden geleden