Heel vriendelijke dames met professionele behandelingen.
Absoluut een aanrader. :-)
Erg mooie zaak en super service!
Behandeling bij Nicole, fijn advies goede hulp en gezellig! Bedankt!!
Heel vriendelijk en tijdens de behandeling meer te weten gekomen over vanalles! Als erg prettig ervaren!
Heel blij met het eindresultaat!
Zoals altijd een hele fijne behandeling! Er wordt altijd goed uitgelegd waarom bepaalde producten gebruikt worden.
Weer helemaal top!🫶🏼💖✨
De meiden van puur5 zijn altijd lief en heel professioneel. Naast dat de salon prachtig is, weten ze ook precies wat ze doen. Elke behandeling opnieuw is het een heerlijk me-time momentje. De beste schoonheidssalon in omstreken, echt een aanrader!
Heel enthousiast, huiselijk en hartelijk ontvangen
Zeer goed advies, zeer professioneel en top producten!