5.0
gebaseerd op 376 reviews

Top

Renske - bijna 3 jaar geleden

Super!

romy - bijna 3 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst. Super behandelingen.

jose - bijna 3 jaar geleden

Heerlijke meet treat behandeling gehad bij Kristy! Ze geeft goede uitleg over wat ze gaat doen en welke producten er gebruikt worden.

Inge - bijna 3 jaar geleden

Mijn eerste ervaring bij Puur 5 was heel goed. Dit wordt zeker mijn salon, ik ben super tevreden.

Dieteke - bijna 3 jaar geleden

Een gastvrij ontvangst, goede deskundige uitleg ! De salon is mooi en modern ingericht, een absolute aanrader.

Rick - ongeveer 3 jaar geleden

Kwam om producten af te halen en meteen een afspraak gemaakt doordat ik duidelijke uitleg kreeg over een nieuwe behandeling. Kom hier al een aantal jaren en ben meer dan tevreden

Petra - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijk, mooie en rustige sfeer. Goed advies en fijne behandeling.

Chantal - ongeveer 3 jaar geleden

Ik heb genoten, graag tot een volgende keer. Groetjes Henny

Henny - ongeveer 3 jaar geleden

Uitstekend geholpen. Fijne uitleg gekregen over eventuele verdere behandelingen.

Marij - ongeveer 3 jaar geleden