5.0
gebaseerd op 376 reviews

Goede eerste ervaring! Heel vriendelijk en met aandacht behandeld!

Ellen - meer dan 2 jaar geleden

Prima. Collega gaf eerlijk aan dat de skinpen behandeling pijnlijk kan zijn. De mogelijkheid was er om tussentijds te pauzeren indien het niet meer gaat. Goed ingespeeld op de wensen van de klant.

Jeanique - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst en mooi resultaat

Carmen - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben zo blij deze salon te hebben gevonden, mijn huid is zoveel rustiger. En daarbij ook nog perfecte wenkbrauwen!

Nicole - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk en heel fijn geholpen. Hele prettige uitleg gekregen met de stappen die ze nam tijdens het tanden bleken, Echt top!

Jonid - meer dan 2 jaar geleden

Goed resultaat voor wenkbrauwen door Maartje

Maud - meer dan 2 jaar geleden

Goed advies, fijne behandeling.

Inge - meer dan 2 jaar geleden

Altijd vriendelijk, gezellig en netjes geholpen! In een woord TOP!!!

Arline - meer dan 2 jaar geleden

Ging goed top zaak😃

Robin - meer dan 2 jaar geleden

Zo fijn! Werd continu gecheckt of het nog oké is en of dat het naar wens is. Erg sociaal en beleefd!
Zeker om aan te raden

Lotte - meer dan 2 jaar geleden