Goede eerste ervaring! Heel vriendelijk en met aandacht behandeld!
Prima. Collega gaf eerlijk aan dat de skinpen behandeling pijnlijk kan zijn. De mogelijkheid was er om tussentijds te pauzeren indien het niet meer gaat. Goed ingespeeld op de wensen van de klant.
Vriendelijke ontvangst en mooi resultaat
Ik ben zo blij deze salon te hebben gevonden, mijn huid is zoveel rustiger. En daarbij ook nog perfecte wenkbrauwen!
Vriendelijk en heel fijn geholpen. Hele prettige uitleg gekregen met de stappen die ze nam tijdens het tanden bleken, Echt top!
Goed resultaat voor wenkbrauwen door Maartje
Goed advies, fijne behandeling.
Altijd vriendelijk, gezellig en netjes geholpen! In een woord TOP!!!
Ging goed top zaak😃
Zo fijn! Werd continu gecheckt of het nog oké is en of dat het naar wens is. Erg sociaal en beleefd!
Zeker om aan te raden