5.0
gebaseerd op 376 reviews

Maartje is een super leuke meid, vertelde netjes wat ze iedere keer ging doen. En de behandeling was heerlijk!

Marjolein - meer dan 2 jaar geleden

Mooie salon, was mijn eerste keer dat een mijn eerste behandeling. Er werd goed verteld wat er ging gebeuren, heel fijn! Zeker een aanrader en ben heel blij met het resultaat.

Joyce - meer dan 2 jaar geleden

Fijne uitleg over de huidscan en heb veel zin om mijn nieuwe producten te gaan gebruiken

Denise - bijna 3 jaar geleden

Het is een prachtige Salon met zeer lieve meiden die weten waar ze mee bezig zijn.
Ik kom er al jaren met plezier is echt mijn momentje!

Anja - bijna 3 jaar geleden

Super blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Was een kundige en gezellige behandeling.

Miranda - bijna 3 jaar geleden

Weer mooi de wenkbrauwen gedaan

wies - bijna 3 jaar geleden

Super service en goede uitleg over de behandeling

Monique - bijna 3 jaar geleden

Altijd gezellig! En met mooie wenkies weer naar buiten.

Kim - bijna 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling 👌
Eventjes pure ontspanning en een prachtig stralende huid toe

Annette - bijna 3 jaar geleden

Mooie locatie, lief personeel, goede uitleg en een hele prettige behandeling en service… dit was mijn eerste ervaring en ga hier zeker regelmatig terug komen 😊😊

Peggy - bijna 3 jaar geleden