Maartje is een super leuke meid, vertelde netjes wat ze iedere keer ging doen. En de behandeling was heerlijk!
Mooie salon, was mijn eerste keer dat een mijn eerste behandeling. Er werd goed verteld wat er ging gebeuren, heel fijn! Zeker een aanrader en ben heel blij met het resultaat.
Fijne uitleg over de huidscan en heb veel zin om mijn nieuwe producten te gaan gebruiken
Het is een prachtige Salon met zeer lieve meiden die weten waar ze mee bezig zijn.
Ik kom er al jaren met plezier is echt mijn momentje!
Super blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Was een kundige en gezellige behandeling.
Weer mooi de wenkbrauwen gedaan
Super service en goede uitleg over de behandeling
Altijd gezellig! En met mooie wenkies weer naar buiten.
Heerlijke behandeling 👌
Eventjes pure ontspanning en een prachtig stralende huid toe
Mooie locatie, lief personeel, goede uitleg en een hele prettige behandeling en service… dit was mijn eerste ervaring en ga hier zeker regelmatig terug komen 😊😊