5.0
gebaseerd op 376 reviews

Het was weer héérlijk. Altijd een geniet-momentje om bij jullie te zijn.

Simone - meer dan 3 jaar geleden

Hele aardige mensen, zeggen stap voor stap wat ze gaan doen, ze zijn heel vriendelijk. is een hygiënische salon. Zeer tevreden!

Yanicia - meer dan 3 jaar geleden

Altijd heel professioneel, vakkundig en klantvriendelijk! Zeker een aanrader😁!

naomy - meer dan 3 jaar geleden
Romee - meer dan 3 jaar geleden
Fleur - meer dan 3 jaar geleden
Maartje - meer dan 3 jaar geleden

Was heel tevreden over de behandeling dank je wel Nicole

M.louise - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad met goed resultaat

Vera - meer dan 3 jaar geleden

Hele fijne behandeling en super geholpen door Maartje!

Ester - meer dan 3 jaar geleden

Kundig en vriendelijk benaderd. Erg tevreden met het resultaat.

Isabelle - meer dan 3 jaar geleden