5.0
gebaseerd op 376 reviews

Prettig en professioneel

Hans - ongeveer 3 jaar geleden

Duidelijk gesprek, en meer te weten gekomen over de producten die ik gebruik.

Mayke - ongeveer 3 jaar geleden

Vandaag bij Puur5 geweest voor een Facial Relax. Een heerlijk momentje voor jezelf! Een aanrader!

Annick - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals altijd alles tip top in orde en een gezellige afspraak!

Maud - ongeveer 3 jaar geleden

Super relaxe sfeer, goede uitleg over de producten en zeer gastvrij

Aaike - ongeveer 3 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad. Ben zeker van plan vaker te komen.

Juliette - ongeveer 3 jaar geleden

Prima behandeling en deskundig advies.

Daniëlle - meer dan 3 jaar geleden

Het is altijd zo fijn bij jullie. Fijne behandeling die mijn huid echt goed doet en even heerlijk ontspannen.
Dankjewel Nicole en Chrissy

Joyce - meer dan 3 jaar geleden

Weer heerlijk genoten en fijn personeel

Nicole - meer dan 3 jaar geleden

Ik was vandaag voor het eerst bij Puur 5 voor een Meat and Treat met Nicole. Ik vond het een erg fijne afspraak. Ik heb goed advies en al een fijne behandeling gekregen. Mijn wangen voelen zo zacht! Over 5 weken staat een nieuwe afspraak gepland, ik kijk er al naar uit!

Nada - meer dan 3 jaar geleden