Super mooi resultaat en heel vriendelijk!
Yvon
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel fijn geholpen. Duidelijke uitleg en goed advies.
Jill
-
meer dan 2 jaar geleden
Erg vriendelijk ontvangen en een mooie gezellige salon :)
Lianne
-
meer dan 2 jaar geleden
Duidelijke uitleg en weer super geadviseerd 👌🏽
Bent
-
meer dan 2 jaar geleden
Zoals altijd fijn geholpen en weer mooie wenkbrauwen.
Kim
-
meer dan 2 jaar geleden
Heerlijk genoten van een perfecte behandeling.
Moniek
-
meer dan 2 jaar geleden
Prettig, relaxed en goed advies.
Jo-Anne
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijn advies en heerlijke behandeling.
Chantal
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel vriendelijk, en zeer kundig! Heeel tevreden met mijn hybrid brows
Loes
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik heb heerlijk genoten! Het was erg relax, lekker warm, heerlijk voor mijn huid en vriendelijk geholpen!
Jeanine
-
meer dan 2 jaar geleden