5.0
gebaseerd op 376 reviews

Super mooi resultaat en heel vriendelijk!

Yvon - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn geholpen. Duidelijke uitleg en goed advies.

Jill - meer dan 2 jaar geleden

Erg vriendelijk ontvangen en een mooie gezellige salon :)

Lianne - meer dan 2 jaar geleden

Duidelijke uitleg en weer super geadviseerd 👌🏽

Bent - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd fijn geholpen en weer mooie wenkbrauwen.

Kim - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk genoten van een perfecte behandeling.

Moniek - meer dan 2 jaar geleden

Prettig, relaxed en goed advies.

Jo-Anne - meer dan 2 jaar geleden

Fijn advies en heerlijke behandeling.

Chantal - meer dan 2 jaar geleden

Heel vriendelijk, en zeer kundig! Heeel tevreden met mijn hybrid brows

Loes - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb heerlijk genoten! Het was erg relax, lekker warm, heerlijk voor mijn huid en vriendelijk geholpen!

Jeanine - meer dan 2 jaar geleden